Sengul82 makine hayalı olabilir mi bi gün aile hekimine gidip kan verip hemen sonrasında ya da öncesinde parmak ölçümü yapıp makineyi değerlendirin. Optima diye bi marka bende sürekli yüksek ölçüyordu 105 civarı hastanede ne zama kan versem 90 altındaydı meğerse cihaz hatalıymış.