minikbebegim19 TueAltunta seninki kaç canım ben 30+2 yim tam 31 de gidecem teee en son 26 da gitmiştim
semakulekci TueAltunta 30+6 yım ama daha gidemedim doktora 14 ocakta gideceğim o zaman da 32 haftalık görünüyor 🤭😅 her bebeğin kilosu farklıdır ama ben gene bekleyeyim ✋🏻
Nemregn TueAltunta bizde 29+1 gittik 1400 gr dedi. Artık bir sonraki randevumuza daha çok var 😁 Doktor kilo pek önemli değil önemli olan sağlığı ve gelişimi dedi😬😁
TueAltunta Bende 30+2 de gittim boyu 39 cm kilosu 1850 gr dedi :) merak ettim genel olarak durumlar ne diye 🤭 @Canselyaren @semakulekci @minikbebegim19
Canselyaren TueAltunta yikamadim bile🥰erken doğum riskim var ama henüz birşey yok ortada eksik yok şükür bu 32 de yıkayıp 34 te çantamı hazirlarim insallah
TueAltunta Benim de sezeryan olcak tarih belli diye daha başlamadım ama acil bişey olur diye de korkmuyo değilim 🙈
Alpaslanim TueAltunta 29+5 te gitmistim 1550 gr 40 cm di. Simdi 30+6 yiz. 32 de kontrolumuz var insaAllah 🌼🦁
semakulekci Alpaslanim merhaba canım arada yalaancı sancım oluyor. Kasıklarım ve vajina kemiğim çok ağrıyor ani bir hareket yaptığımda daha çok acı çekiyorum. Nefes darlığı da yapıyor bazen ve mide yanması 😅 daha ne kaldı ki demi
Alpaslanim semakulekci sanki evet 🤣 kemiklendiler heralde iyice cok sert hareketleri var benim tosbigin 😆 kac kilo aldin canim ben yardirdim gidiyorum 100 e dogru 🥲
semakulekci Alpaslanim oh maşallah 🥰 ben 52 ile hamile kldım şuan 61 im 9 kilo aldım henüz ama daha doğuma kdr 70 olur heralde 🤭 geceleri çok acıkıyorum ve öyle meyveydi kuru yemişti geçiştirmiyorum normal somun ekmeği tıkıyom ağzıma ağzıma valla 😅😅😅😅