Kızlar ben mi kafama çok takıyorum yoksa bebeği benim gibi olan var mı gerçekten artık hastane bahçesinde yatıcam. Normalde böyle takıntılı bi insan değilim ama son 1 aydır sürekli kafama takıyorum. Bebeğim geceleri hiç hareket etmiyor gündüzde çok hafif hareket ediyor dün mesela hareketleri 10u geçmemiştir. Sizin bebeniz de siz uyurken böyle hareketsiz mi? Karnımı seviyorum yok sizde nasıl