Gizemgizem25 anneyimmm42 transferimin 13. Günü betam 1860 dı doktoru aradım oda 2 gün sonra cağırdı bidaha beta vermedim canım
Gizemgizem25 anneyimmm42 ben 4+3 te gördüm keseleri insallah sende görürsün sağ salim salı birdaha randevum var insallah hep böyle ilerlesin isteyen herkesinde bizimde 🥲