12 haftalık gebeyım sabah kontrole gıttım doktor rahım ıcınde az kanaman görünüyor dedı ıkı tane saglı sollu kıstım var boyutu büyük. Gece esım nöbetteyken bı anda suyum gelır gıbı önce şeffaf renklı bı sıvı geldı sonra çok yoğun kanamam başladı adetten daha fazla ama agrım yoktu hastaneye gıttım bebegın ıyı dedıler kıstlere bakıp Progestana devam et deyip eve gonderdıler kanamam hala oluyo zaten alttan baka baka ıyıce mahvettiler sızce ne yapmalıyım neden oluyo bu kanama bebek zarar görür mü