CinyurunAnnesi 21+2 haftalık hamileyim, bu aralar daha iyiyim çok şükür 12 haftaya kadar çok bulantılarım vardı. Şuan tek sorunum idrar yolu enfeksiyonum var, birde arada karnıma ağrılar giriyor ama çok şükür rahatsız edecek denli değil. Benim de karnım neredeyse yok denecek kadar az, nazlanmam da asla yoktur. Şuan memlekette ailemdeyim çocukluk arkadaşlarım deli oluyor hamile olduğum için dikkatli otur onu getireyim sana bunu getireyim sana diye bana açık açık diyorlar nazlansana biraz kullan bizi diye 😂😂ama yok içimden gelmiyor yani neden nazlanayım 🙈