bsnrd Merhaba normal doğum için neler yaptınız.hurma yemeye ne zaman başlamalıyım .ve başka içilebilen çaylar varmış sanırım açılma için bilgi verebilir misiniz tecrübeli anneler.ben 35haftalik oldum🙂
Azrosum bsnrd″ Canim 38. Haftaya girince hurma yemege başlamıştım gunde 7 tane çayları bilmiyorum ama mor reyhan serbeti içmiştim hem acilma yapiyor hemde süt yapiyormus annede
Rmelikee bsnrd Hamileliğin son 2 ayında hurma ye Son 2 haftasında 1 saat önceden ıslatılmış keten tohumu ve zeytinyağı iç sarımsak yut rahim güçlenir ve kaslara esneklik verir. Aidin salihin kitabinda yaziyodu ben 1 ay sonra baslicam hurmaya 3 ayim var benim.
Saliha03 bsnrd Doktorun yönlendirmesi lazım canım çayları ve hurmayı muhtemelen 36dan sonra başlatır nacizane kendi fikrine bişey yapmamalısın
bsnrd Rmelikee Gebelik şekerim var acaba kaç tane hurma yiyebilirim doktoruma sormam lazm ins yeme demez🙂
Liyuzamom Boesie valla ben başladığım günden beri kasıklarımdan ağrı eksik olmaz oldu 😁 baya işe yarıyor
Meleekk Saliha03 kız ben Dr lara sorunca dalga geçiyorlar sanki. Onlar hurafe diolar. Yeşil çayı zaten önermiolar. 🤦🏻♀️ Napcam bilmiyorum ben de. Hurma yiyorum ama çay içmeye korkuyorum ☹️
_ipekkkkk bsnrd günde 7 adet hurma ahududu çayı ve sukuat hareketi vs yapabilirsin Bende 35+5 ama hurma vs yemiyorum şekerim var Nişanın geldi zaten ama açılma yok dün ebe muayne etti sancım ağrım kanamam çok gelirse gideceğim hastaneye
bsnrd _ipekkkkk Benm de şekerim var ya bana da yasak diyebilir merdiven cikiyorum zaten 5nci katta oturuyorum😁ve squat yapiyorm az da olsa
Fatosylmz27 _ipekkkkk bebeginiz kac kilo acaba bende 36 haftalık ama korkuyorum dolmasından 38 bulsa bari
Bsrahb bsnrd hurma konusunu doktoruma sordum bana güldü inanma öyle şeylere canın istiyorsa ye dedi inanç ilede alakalı olabilir
Rabia4650 bsnrd sıcak suya oturmak açılmaya çok faydalı birde korunmasız ilişki öneririm. Hastaneye gittiğimde sancım az olmasına rağmen 9 cm açılma var demişti doktorum
_ipekkkkk bsnrd bana alaturka tuvalet kullan dedi de oturunca kalkamıyorum 🤣 Ama kimisi çok yürüyüp normal doğum yapamayanlar var ben hamilelik boyunca çok yurumedim 🤣 hiçbir şey yapmadım sıcak su falan da iyi geliyormuş zaten ılık su ile duş alamam az sicaga yakın oluyor valla gönlümden hep çok kolay olacakmış gibi geliyor yada öyle umut ediyorum dün açıklık kontrolü oldum hiç acımadı kalk dedi bittimi dedim 🤣 Ve zemzem suyuna dualar yazdık arapça attık sancı gelince içeceğim rahmin açılma ayetlerini ve 3 adet ayrı hurmaya 1 ter yasin
mtl3005 _ipekkkkk İnanmak başarmanın yarısı derler 😂ben hiç korkmadım kötü düşünmedim çok kolay doğururum ya dedim 4 kere ıkındım doğurdum ebelerle gülüşerek hatta muhabbet ettik falan yarım saatte doğurmuşumdur heralde 😁
bsnrd _ipekkkkk bende aşırı yürümedm ya 😁son zamanlrda gareket çoğaldı ins faydası olur baklm bizi neler bekliyor 😁