Kızlar pazartesi günü sezeryan oldum hastanede kaldım iki gün kötü şeyler yaşadım bi kaç sinirlerim bozuldu eve geldik birden gülme krizine girdim sonra hıçkıra hıçkıra ağladım. Bunu 2 3 kez yaptım dikişlerim gülerken çok agrıdı ama kendime engel olamadım bugün kötüyüm mesela kalkamıyorum dikileniyorym ben mi zarar verdim dersiniz ? Git gide iyi Olmam gerekmiyor mı