Duygupamuk Ben oglumda yaptrmıştım doktorum o zaman olumsuz bir sonucta aldirmayacaksaniz bence gerek yok demişti ama ben gene de yaptirmak istedim aldırmam ama birşey varsa da kendimi hazırlarım demiştim. Bu ay ki kontrolumde ikinci bebegim icinde yaptiracagim sanırım içim rahat eder en azından