Cemrelif Canım merhaba öncelikle dogum öncesi ve sonrası tüm personel güler yüzlü sevgi dolu şakın yüreklendirici hele doğumda prensesler gibisin spinalsen tabi.
Eşime izin vermediler kimseye vermediler bu hastanenin kendine has kuralı, Doğumdan önce doktorunuz sezaryen tarihini belirleyip randevuyu kendisi alıyor, önceki gün bir şey yapmadık, dogum günü geldik Zaten odamız hazırlanmıştı ben suit tercih etmedim odalar hafif minik, yatışı parayı ödeyip yapıyorsunuz bilgin olsun, gelip odada bikaç süsleme yaptık, önlük ve bonemi giydirdiler götürdüler
Karnıma kum torbası da koydular ve ne yazık kı birkaç kez bastırdı doktorum da hemşire de en sancılı durum da bu aslına bakarsan
Cemrelif