bebitooooo Merhaba arkadaşlar 32. Haftada rapor aldığımızda maaşımız yatıyor mu yoksa doğum sonunda toplu mu yatırıyorlar ?
lunam bebitooooo kadroluysanız yatıyor, sözleşmeliyseniz ilçenize bağlı olarak değişiyor bazı durumlar genelde ptt ye iş görmezlik ödeneği olarak yatıyor.
Aysee_35 bebitooooo bende ayrıldım geçen hafta 32.hafta raporumu yolladım ama daha ellerine ulaşmamış. Ama maas yatıyor dediler öğretmenler
lunam Aysee_35 lunam ilçenize bağlı olarak değişiyor bazı durumlar demek ki sizin ilçede farklı uygulanıyor.
lunam Aysee_35 tamam hocam sizin ilçede doğrudan yatırıyorlardır, fakat dediğim gibi maaşta kesinti yapıp sgkdan yatıran ilçeler de var. 2 yıl idarecilik yaptım oradan biliyorum.