Cdem21 Beklediğim için bi türlü vakit geçmiyor bi tarafım test yap rahatla diyor bi tarafım zaten yok niye yapacaksın diyor sizce napsam
kadifemsii Cdem21 yapma. Daha 1 hafta var kendinizi bu kadar strese sokmayın zaten en olumsuz bu stres ekiliyor . Reglinizi bekleyin olmazsanız test yapın bence en sağlıklısı bu
Nhl_hff Cdem21 ben 7 gün kala öğrenmiştim erken gebelik testinde silik çizgiyle sonrasında her gün yaptım regl gününe kadar git gide koyulaştı çizgi
Loveeee Cdem21 dene bence adet olduktan sonra ilişkiye girdik 1 hafta sonra dayanamadım test yaptim sonuç negatif çıktı 🤦
Nhl_hff Cdem21 birde laboquick gebelik testi çok iyi erken gebelik testinden sonra her gün yaptığım test buydu ve adetin 4 5 gün öncesinde bile gösteriyordu
Esmavoles Cdem21 bence bekle bende beklemeyip test yaptim negatif cikti 2 gun sonrs tekrar yaptim pozitif cikti ama bugun oldum gecikmeli RABBIM isteyen herkese nasip ettsin saglikli zihatli evlat
Cdem21 Loveeee ya benimde öyle adetten sonra ilk 4 gün ilişki oldu birdaha olmadı yoktur gibi var gibi bilmiyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın
annesinin_beybisi Cdem21 5 gün kala net bir sekilde cıktı 7_8 gün kala demek ki silik çıkarmış ama bu senin yumurtlamana bağlı ben adetten 3 gun sonra hemen yumurtladım
Cdem21 annesinin_beybisi otobüse bineceğim o yüzden pcr testi vermeye gidiyorum şuan acaba versem mi kan testi 😅😅😅😅