Belgin25 İlk doğumum 33 haftalıkken olmuştu. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim 35+2 yiz. Gebeliğimin başında doktoruma sormuştum yine erken doğum olur mu diye. Her gebelik farklıdır erken doğar diyemem ama ilk doğum erken olunca bir risk var tabii, dikkat etmen lazım demişti. 🤷🏻♀️