Azrosum Tugce111 Bebegin icin 5li iki tane takım koyabilirsin zıbın agiz bezi koyabilirsin fazladan kusarsa diye. Battaniyesi. Kendin icin pjama yedekte koy bence kirlenebiliyor çünkü. Hastanede hasta bezi veriyorlar ama normal dogum yaparsan belki kanaman fazla olur lohusa pedi koyabilirsin bana lazim olmuştu. Bebek bezi islak mendili. Emzik koyabilirsin sütun hemen gelmezse kurtarici olabiliyor benim gelmemişti biberonda koymuştum ama alismasin diye siringayla mama icirmistik hastanede. Kendin icin yelek hırka gibi birsey de koyabilirsin üşüyor insan doğumdan sonra. Aklima bunlar geldi benim😇
Malikadir Tugce111 Bebek için 2 adet hastane çıkışı. zıbın çorap bez ağız mendili battaniye bir tane de ince battaniye yada kundak. anne için de 1 adet gecelik terlik depent bez bi de hastaneden çıkmak için bi takım temiz elbise. aklima bunlar geldi.
Azrosum Tugce111 Bebegine fazladan tulum da koyabilirsin lazim olabiliyor kusuyor falan 1 gece de olsa temkinli olmak gerekiyor bence. Kendine ic çamaşırı koymayi unutma canım bi de terlik koy hastaneye giderken ayakkabiyla gidiyoruz terlik lazim oluyor. Ben kendime ve bebegime nevresim koymustum temizde olsa kendi nevresimim de yatmak istedim bebegime de isimli nevresim yapmisti annem onu kullanmıştım zaten
Poyrazin_annesi 10 lu hastane cıkısı 2 adet alt üst takım 1 tulum 4 corap 4 agız mendılı 1 kalın 1 ınce battanıye Bez ıslak mendıl ve krem Emzık ve bıberon (istege bağlı) 2 adet pijama 2 kılot 2 sutyen Hırka Terlık Depend Gögus kremi ve pedi