Ben de aynı hafta da iken kaşık ve karın ağrısı yaşadım tahlillerim de temizdi suyum geliyor gibi oldu ama bu haftalarda normal dediler doktor a gittim alttan muayene edildi bu haftalarda doğum olayları olmaz dediler ama siz yine de bir doktor a görünün her hamilelik farklı sonucta