Omay0707 Canlarım bebişleriniz hayırlı olsun inşallah 😍 İğne olduktan sonra o 12 14 günlük süreçte ne gibi belirtileriniz oldu
1busbus Omay0707 Benim kasıklarımda bir ağrı vardı ama büyük bir ağrı değildi hiç yormadim hamileliğe olmaz diye düşünüyordum iğneden 19 gün sonra yani adet günümde gittim kan testi verdim kanda çıktı benim
Omay0707 1busbus benim büğün 5.günüm iğnenin normalde adet olacagım zaman gögüs agrısı şişlik olurdu öyle biliyordum şuan gögüslerimde hiç acı yok ama kasık agrısı var böyle uzun ayakta durdugumda batmalar var reglime 6 gün kaldı