Bayburtmihra 35+3günlük hamileyım öyle şiddetli belim ağrıypr ki tarif edemem dün hastaneye gittim normal diyip gönderdi şimdide gece boyu Ağrı’dan uyuyamadım bel ağrısı çekenler benim gibi var mi önerisi yA
elifanne7 Bayburtmihra Maalesef iki gün çektim doğum sancısı gibiydi kasıklarıma kadar vurdu Yalancı sancıymış bol bol ılık duş al ve ebem bana su torbası koy sıcak demişti yorganın altına gir belini kendini sıcak tut benim öyle geçti
Bayburtmihra anaacemi evet uyuyamadım allahım bir an önce hayırlı doğum verse de rahatlasak son zamanlar çok zor oluyor yA ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum
Gyzzzz Ben 38+4 oldum. Benim aylardır var bu bel ağrısı birde sinir sıkışması var ilacı bile yok. Hele uyuyamıyorum bile ölüyorum merdivenleri çıkmakta zorlanıyorum yürümek daha beter Allah güç kuvvet versin hepimize