Kızlar yarın tam 39 haftalık oluyorum sezaryen doğumum var sabah ama göğüslerimde hiç bir belirti yok sütle ilgili sıcak duş masaj yaptım nemlendirdim hep kuru bu normal mi ilk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim sanki yarın doğum yapsam da gelmicek gibi