Babygrill Kızlar, doğumum sezeryan olacak, sizinkiler hangi haftada oldu, doktor açılma olmasını bekledi mi yoksa direk gün mü verdi? Yani suyunuz gelince veya açılmanız olunca mu girdiniz sezeryana?
MucizemE Babygrill 39+2 de oldum açılma yoktu bir belirti de rahim de gevşeme de kordon bağı kısa bebek aşağıya inmez zor dedi bizde o zaman sezeryan olalım dedik çok şükür olduk kızım doğdu ☺️
tgcaty Babygrill 38 haftam dolunca suyum gelmişti mecburi oldu ıkıncı dogumum var persembeye 38 haftam dolmus olck