Merhaba güzel anneler, doğum hikayemi kısa ve öz sizlerle paylaşmak istedim öncelikle benim başından beri çatım normal doğuma hazırdı yani son ana kadar hep normal doğumla gittim taki pazartesi gününe kadar, doktorum bu bebeğin kafası kanala girmemiş haftanda geçiyor sancın hiç yok yatışını vermek istiyorum dediğinde şok oldum, uzun bi süre sonunda eşimle sezeryana karar aldık ve hemen ameliyata gittim. Bana bayılmak mı istersin yoksa bebeğini hemen görmek mi diye bi soru sordular o an hiç düşünmeden hemen dedim ve girdim ameliyata inanın hiç bir şey hissetmedim hatta doktorlarla sohbet ve dua içerisindeydik 🤗 Bebeğim doğduğunda morarmış bi şekilde nefes alamıyordu boynuna kordon dolandığı için kanala inmemiş ve biz bunu ultrasonlarda farketmedik o an dedim ki iyi ki beklemeyip doğurmuşum Allahtan verilmiş sadakamız varmış, Şuanda bebeğim ve ben gayet iyiyiz sezeryan sonrası kalkmak derseniz çok şükür hemen ayağa kalktım ama tabi ağrılarım oluyor ara ara onlarıda oğluma bakınca unutuyorum. Sadece sütüm gelmedi bebeğim beni emiyor fakat sütüm olmadığı için ağlıyor ve aç kalıyor bizde mama takviyesine başladık, henüz dört gündür lohusayım ve süt yok diye ağlıyorum moralim çok bozuldu sütüm sizce gelir mi ne yapmalıyım bu durumda yardımcı olur musunuz bana 💐 Sizlerde inşallah sağlıkla yavrularınızı kucaklarınıza alırsınız 🤲🏻🥰