İki doz aşılı olup bebeğini sağlıkla kucağına alan arkadaşım ve akrabam var. Evet çok yeni bir aşı ama bilime güvenmek zorundayız, bu zamana kadar bütün salgın hastalıklar aşı ile yok edilmiş ya da etkisi azaltılmış. Bende 14. Haftamda 3. Doz biontech olacağım. Doktorum kesinlikle olmamı söyledi, kendisi güvendiğim bir profesördür. Hamileyken korona olmak inan çok daha riskli olabilir hem anne hemde bebek için… maalesef böyle kafa karışıklığı yüzünden ülkemizde çoğu insan aşıdan kaçıyor ve bu hastalık yakamızı bırakmıyor.. 😔 olacağımız aşılar hepimize şifa olsun🤲🏻