Carriebradshow Sema_ bende ikiz bekliyorum. İkisi de kız olsaydı Defne ve Duru koyacaktık. Ama bizim biri kız biri erkekmiş 🥰
Aminella 220920om anlami yanlış cnm instgramda isimlerin gerçek anlamı diye var oraya bak istersen bizde elisa koyduk ama anlami araştırıca cok farkli çıktı
Carriebradshow mjj yaa en sevdiğim isimler 🥰 adlarıyla yaşasınlar inşallah ☺️🙏🏻 Bizde Defne ve Karan koyacağız.