505050 her gebenin ve bebeğin kilo alma durumu ve sağlıklı olanı farklıdır canım. Zayıf olur şimdi ileride çok alır, ya da şimdi kilosu fazla olur ileride almaz. Hiç belli olmaz o. Mukayese edersen gereksiz moralin bozulur. Doktorun zaten seni bilgilendirir kilosu haftasıyla uyumlu veya değil diye. Ben de yemek yiyemiyorum hala çok ve bulantılarım devam ediyor prilam kullanıyorum 5. Haftadan beri. Ama doktor gelişimini de beğeniyor bebeğin ki ben hala istifradan verdiğim kiloları geri almadım sadece göbüş çıktı biraz bebek büyüyüp göbek hizasına geldiği için artık. Kaşar peyniri çok güzel kilo aldırıyor ama. Ben bol bol yedim tek yiyebildiğim 18. Haftaya kadar kaşar peynirli tosttu yani neredeyse. Sende yiyebilirsin bol bol zararı olmaz inşallah yararı olur :)
Ve kilosuymuş boyuymuş endişe etme hiç doktor aksini söylemedikçe. Gereksiz gerilirsin stres olursun bu sefer bebeğin de etkilenir :)