Kızlar geceleri ve sabahları elimle kolumun ağrı ve uyuşması beni mahvediyor üçüncü gebeliğim ama bn böyle bişe yaşamadım bu nedir böyle yaa doktor doğumdan sonra geçer dedi ama dayanılması çok zor bir ağrı tavsiyeniz varmı acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️37+2 deyiz bu arada