Amine36 bsnrd 34 haftalık oldum bende ikinci gebelik sezeryan olucam ama ne düzgün randevu var ne bişey bulabiliyorum ozellerde çok pahalı ya nasıl olacak bilmiyorum
bsnrd Amine36 talep açarsanız daha rahat bulursunuz sıra.36da randevusuz gidliyomus arayp sorun isterseniz tam bilgim yok.
Aysimaaaaa544 Ben ikinci kızımı eski dogum evinde yapmıştım odaların iki kişilik olması dışında hersey güzeldi şimdi yeni hastanede doğum yapmayı düşünüyorum inşallah güzel geçer keşke odaları tek olsa bu korona zamanında
Amine36 Aysimaaaaa544 malesef iki kişilik idare eder mek zorunda kalilicaz inşallah hayırlısıyla atlatiriz