Hilal_blr 15+6 haftalığız Çok sık degilde arada nefes darlığı oluyor fakat uzun sürüyor son zamanlarda degilim halbuki dr söylemeli miyim bu normalmi kızlar??
hilalmevsim_3467 Hilal_blr Bende çekiyorum bikaç aydr söyledim doktoruma çok yemek yiyorsan ondan olur demişti biranda fazla yüklenme demişti az az ve sık sık ye demişti 30+4 deyim bu arada
Hilal_blr Yeni gördüm kusura bakmayın ☺️ dr sordum bebek diyaframa baskı yaptığı için olabilir normal dedi