misslaviniaa Selam canlar nasilsiniz..2gun gecikmem var..testler cok silik belli belirsiz.ve bugun asiri yanmam var idrar yolu..oluyorum resmen..sicak su torbasi koymusum acimi dindirsin diye..gebelikde olurmu yanma
B-Y94 misslaviniaa hayalet çizgidir test yap canım fotosunu at. Hayalet çizgi genelik belirtiaidir genelde beni öyle oldu kuzum hayırlı olsun 🥰
papatya12345 misslaviniaa silikse gebelik vardır belki ama yanma gebe olmayanda bile normal değil bir doktora git bence
Aslylmz Enfeksiyonun var gibi duruyor canım doktora gözükmelisin gebelik ihtimalinde varsa riske atma
Mrvern Benim ilk yaptığım testte silikti zor farkettim ve hamile değilmişim testlerin yanilma payı var unutmayalım biraz daha bekleyip kan testi yaptırmanız dah dogru olur bence
misslaviniaa boyle canlar uzaga tutunca fotoda zor gozukur @Aslylmz @papatya12345 @B-Y94 @Ezgi333 @Mrvern
B-Y94 misslaviniaa kuzum var gibi gözüküyor hayalet çizgin var 🥰 şimdi hemen gitme hastaneye beta hormonun düşük olabilir 2 gün ara ile 2 ye katlanıyor canım. Şimdi yarın gene yap daha belirgin çıkacak aslında şöyle 3 hafta sonra gitsen hem idrar tetsti yapıp hemde kan versen net çıkar
misslaviniaa Benim bi akrabam var iki cocugu var ve hic bir cocugunda hamile oldugunu idrar testi ile bilememis yani yapmis cikmamis..anca doktora gidince oyrenmis
Aslylmz Var gözüküyor canım hayırlısı olsun inşallah 🌸 gidip bi kan testi verip aynı zamandada yanma durumu için idrar tahlili baktır bi an önce gebelikte enfeksiyon sorunu önemli çünkü
misslaviniaa B-Y94 kuzu ben 6ayconce dusuk yapmisdim..o zaman adetim 2gun gecikimce test yapmisdim belirgin ckmsdi..simdi neden boyle cikar?
B-Y94 misslaviniaa normal çünkü beta hormonun daha aktifti gebeliktrn 2 hafta sonra hala pozetif çıkar 2 hafta sonra yavaş yavaş normal değere grçicek. Aklına öyle şeyler gelmesn kuzum ne alakası var şimdi bebiş varsa öyle düşünme nasip mevlam ne eyler ise güzel eyler deme öyle iyi düşün kendşnş dinle vücudundaki değişkliği takip et bana haber ver sana drstek olurum kuzum 🥰
misslaviniaa B-Y94 Cok iyi moral veriyosun kuzu..bekliyeyim o zaman regl olmazsam 2-3gun sonra yeniden test yaparim..ve insAllah cift cizgiyi buradan paylasirim🥰😘🤲🌹
B-Y94 misslaviniaa ahh kuzum elbette vericem yavrum içimden gelerek söylüyorum sana 🥰 yavrum evlat çok duygusal bişey çünkü. Kuzum bana haber ver merak ederim 🥰😂 etiketle beni gruptan haberleşelm