Oykuzey Selam arkadaşlar, Bugün 38+4 haftalık hamileyim. Bebeğim çoktandır makat geliş ve bu sebeple sezaryen olacağım fakat bulunduğum yerde tıp fakültesine gidiyorum ve bu sebeple sezaryen dahi olsa doğumun kendiliğinden başlamasını istiyor ve bekliyorlar. Bu yüzden ne zaman doğum olacağı belli değil. Bebeğim 3600 gr oldu ve sanırım artık karnıma sığmıyor. Bugün çok sıkıntılıyım. Bebek çok hareketli ve sol üst kısma kaburgalarıma doğru vuruyor haliyle kalbe de yakın bir yer olduğu için kalp çarpıntısına da sebep oluyor. Sıcaklar da cabası... Var mı benim gibi bu durumu yaşayan? Neler yapıyorsunuz? Nasıl dayanıyorsunuz sormak istedim?
Kavas Oykuzey aynısı bana da oluyo sanki için bayılıyo. Annecim bu hareketinden hiç hoşlanmıyorum diyorum ama yapmaya devam ediyo 😄
Sulemrahkuzey Oykuzey benim ilk gebeliğimde çok oluyordu acıdan ağlıyordum kemiklerimi öyle bi itiyordu ki sanki kemiklerimi kıracak gibiydi
Oykuzey Kavas Evet içim bayılıyo gibi oluyo benim de ve çok canım acıyor. Sol üst taraf olduğu içinde kalbi de biraz zorluyo sanırım. Neyse sağlıkla gelsinler de katlanıcaz artık.