_ipekkkkk canım şöyle söyleyim benim nst de çıkıyor sancılarım ve hissettiğim şey bel kemiğimden kasıklara yayılan bir ağrı, sanki böyle adet olacakmışım gibi, hatta bazen sağ bacağıma da vuruyor ama doktorum bu sancıların artık normal olduğunu düzenli sancılar başlarsa vakit kaybetmemem gerektiğini söyledi