Smraozn12 Saat 10da yatışım olcak 1gibi epidural sezeryan olcam Allah nasip ederse. Hafif şeyler bisküvi meyve suyu yemek için kalktım saatler kaldı heyecan tavan 🤩oğluşumda içerde kıpır kıpır şuan hissediyor mu acaba 🤭
MelekAlyaM Smraozn12 çok güzel geçsin inş dogumunuz bebegınızı saglıkla kucagınıza alın inş🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Gul-42 Smraozn12 saat bırde sezsryan olcaksınız suan nasıl bsylee yıorsunuz yedırmezler normalde saglıcakla gelsın🥰
Smraozn12 Gul-42 ya doktorum sabah 6.7 gibi bisküvi süt meyve suyu tarzı hafif bişeyler Ye tek dedi bende alarm kurdum öle kalkıp yedim 🥰
Smraozn12 Prens8prenses 38+3 üm Allahtan şimdi almışız ilk sezeryan dikişlerin çok incelmiş dedi doktorum
Brfant22 Smraozn12 hadi hayırlısıyla sağlıkla kucağına alman dileğiyle inşallah 🙏🧿🧿 ohh bitti oğluna kavuşacaksın 🥰