Merhaba anneler benim bebeğim 31+3 de doğdu 26 haftalık bir bebek gelişiminde 840 grm doğdu. Bugün tam 65 gün oldu çok yoruldum onu çok özledim sadece fotoğrafla gördük dayanamıyorum dua ediyorum sürmeli siz de dua edin bir an önce kavuşayım çocuğuma zaman geçtikçe sanki günler uzuyor yoruldum aslında dayanacak ayakta kalacak gücüm yok sütüm kesilir diye korkumdan ağlayamadım bile hiç bir hıçkırık boğazımda her defasında yutkunmakla kalıyorum rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok zor