Gulsunoyku canım valla ben çok memnun kaldım ameliyathanede sürekli konuştuk daha sonrasında hemşireler falan çok ilgiliydi güleryüzlüydü.pijamalarıma kadar onlar giydirdi ilk kalkışımı onlar yaptırdı.ben bidaha olsa yine şükran hanım ve Erdem’i tercih ederim