Dün geceden beri karın ağrılarıyla başlayan sancılarım 5ocak sabahı 20dakikada bire düşmeye başladı. Nasıl bir ağrı olduğunu bilmediğim için eşime hadi hastaneye gidelim de demek istemedim.takip ediyordum. Çünkü sancıların şiddeti hafifti. Sonra doktoruma ulaştım, öğlen 1gibi sancılar 5dk da bire düştü. Ve üstüne bir de nişanım geldi, kahverengi bir akıntı. Eşim , annem , ben atladık arabaya hastaneye kısa zamanda vardık. Hastaneye gittiğimde doktorum açılmanın sadece 1cm olduğunu fakat sancılarımın çok şiddetli olduğunu söyledi. Benim büyüklü küçüklü myomlarım da vardı. Doktorum riske atmayalım bebek myomlardan dolayı yola girememiş de olabilir geceye kadar bekleriz yine sezeryan gerekebilir dedi. İyi ki doktorumu dinlemişim çünkü bebeğin suyu çok kirliymiş ve kakasını yiyebilirmiş. Kendinizi her şeye hazır hissedin. Biz ve bebeklerimiz her şeyden kıymetliyiz. Şimdi yanımda ve mışıl mışıl uyuyor. Spinal sezeryan oldum doğum anında hiçbir şey hissetmiyorsunuz sonrasında biraz ağrı oldu o da dayanılmayacak gibi değil. Rabbim hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin ❤️