Doktor bana bu ay progestan verdi yumurta kalitesi için ve düşük için ne olur ne olmaz günde iki kere kullan dedi. Ben de kullanıyorum normalde adetim 9 Ocak ama iki gündür kahverengi akıntım var dün bildiğiniz çamur gibi geldi sonra yine rengi açıldı. Adet mi oluyorum yoksa hamile miyim emin değilim adetime daha var testler Negatif. İlaca devam etsem mi? Hamilelik olsa progestan kesmez mıydı akıntıyı?