Merhaba hanımlar ben burda yeniyim. Yaklaşık beş ay oldu evleneli herhangi bi sorunum olmadığı halde acaba niye hamile kalmadım diye aklıma takıldı geçen ay yaklaşık iki hafta kadar adet gecikmem oldu sonra adet oldum şimdi de bi türlü adetten çıkmıyorum adetli miyim anlamıyorum da bazen kan gibi bazen de kahverengi bi akıntı oluyo normalde adet düzensizliği yaşamazdım doktora gittim herhangi bi sıkıntı olmadığını söyledi biraz enfeksiyon varmış ona da ilaç yazdı kullandım aklım karışık fazlasıyla durum böyle karışınca yumurlama günlerimi de hesaplayamadım nasıl hesaplicam bi fikir verin lütfenn😔