hayat_23 Merhaba kızlar benden adet bitti biteli kahve akinti geliyor? Acaba nedendir acile idrar verdim enfeksiyon yok denildi kadın doğuma da korkuyorum bekarken 1 kere gittim bse yok dendi o zaman kıstım vardı ondan kaynakli. Ama şuan yok. Yaşayan var mi😌
Cscn hayat_23 neden korkuyorsun ki bir şey varsa erkenden önlemini almış olursun, kadın doğuma gitmelisin mutlaka