İlk hamileliğim ve sanırım 17. Haftada hissettim suan 20. Haftamdayım ve hergün genelde 4-5 kere hissediyorum usgde de doktorum çok hareketli bebek demişti normal mi bu haftalarda hissetmem? Sanki karnımda birşey geziyormuş gibi kalp atışı gibi tekme atıyor resmen😇 bağırsak hareketini mi bebek hareketi sanıyorum acaba😂