Merhaba 24. Haftadayım bugün fark ettim pembemsi bir akıntı gelmiş 2-3 gün önce de ıslaklık vardı şeffaf renksiz bir ıslaklık Cuma günü doktora gideceğim fakat kafama takıldı sormak istedim, bebişimde herhangi bir sıkıntı yok çok şükür hareketleri vs. düzenli şuanda 😌🥰