Kizlar oglum 22 günlük oldu, yaklasik bir haftadir gazla basimiz dertte ve gittikce artiyor. Damla kullaniyoruz ama ise yaramiyor sanki, yada onuda kullanmasak dahada kötü olucak bilmiyorum ama özellikle iki gündür baya zorluyor yavrumu bu gaz, karni agriyor agliyor kip kirmizi kesiliyor rahatca uyuyamiyor. Bugün birde dogal bir fitil aldik bir defa kullandik rahatladi ama birdahaki beslenmeden sonra yine basa sardik.
Masaj yapincada cok agliyor ne yapacagimi bilmiyorum üzülüyorumda öyle cani yanip aglayinca. Kesin bir cözümü olan varmi?