Mrv58 Kizlar ben 00.00 itibariyle 29+1 deyim 4 gündür feln midem bulaniyor bı rahatsızlık var normal mi acaba
Ccgdm Mrv58 Ben ilk trimesterde az az kusuyordum üçüncü trimester geçtiğinden beri hemen hemen her gün kusuyorum maalesef 🙏
Ozlem2206 Mrv58 bende sabahları sarı ve acı acı kustum iki sefer dedikleri gibi ilk trimestere gerimi dönüyoruz nedir ağrılarımda arttı 29+1 deyim🥺
Mimik Bebegin baski yaptigi icin olabilur… 3.trimester 1 trimester gibiymis diyorlar… Tekrar bulantilerin gelebilir…
Mimik Mrv58 tansyon yuksekliginin belirtisi tek basina bu degil ki, bas agrisi kulak cinlamasi vs… Birkqc hafta sonra miden alirisir, gecer🥰
benkendall Mrv58 Yok bu sorun değil canım bebek büyüdükçe iç organlara baskı yapıyo mesela hamileler doğumuna yakın zamanda nefes darlığı çekebilir akciğer baskılandığı için. ama içim rahat etsin dersen tabi ki doktora görünmek laızm.
Mrv58 Ccgdm bebeğin saçı uzuyrsa feln diyorlar birşeyler diyorlar inşallah onlardandir kötü bisey olmasinda