Bsraoztop benim ilk gebeliğimde riskliydi , hep yattım 20. haftadan sonra almıştım ve elim kolum herşeyim olmuştı . şuan 2. ye hamileyim ama evimde doğalgaz olmadığı için oturma odasında yatıyoruz oğlum 2.5 yaşında ve beraber yatmak zorunda kalıyoruz koltukta . yastıkla sığamıyoruz yoksa çoktan tekrar kullanmaya başlardım . bu sefer karnım da çok büyümedi oğlumda daha hızlı büyümüştü . şuan çok ihtiyaçta duymuyorum ama ilerleyen zamanlarda yine kullanıcam tabi