Mrb 8 haftalık hamileyim.Mehmet Nalbanta gittim 2 kere.Fakat ilgisizliği ve soru soramamam yüzünden ve de sanki mutsuz..heyecanımızı bile yaşatmadı bugün ilk hamileliğim ve ilk kez kalp atışı duyduk.tekrar dinlemek istedi eşim,hayır olmaz dedi.Adamın heyecanını boğazına tıktı.Sonuçta özel diye gidiyoruz bukadarı olmaz,çok üzüldük.Ve sizlerden ricam; hem ilgili hemde işinde tecrübeli doktor tavsiyenizi bilmek isterim.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🌸