mommyciks Hanimlarrr kızımızı bekliyoruz . Eşim Nefes olsun istiyor ismi kırmak istemiyorum çok hevesli çünkü ama ben yanına bir isim daha istiyorum . Önerilerinizi bekliyorum 🤗
gulnurkrms mommyciks ben kızıma Zeynep öykü ismini vercem Allahım önce sağlık versin hepimiz hayırla sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza ama bence nefes ismi tek başına çok hoş benim aklıma ikinci bı isim gelmedi
110710 “Ada “geldi aklıma Nefesten sonra ki isim anca kısa ve sesli harfle başlarsa iyi olur diye düşündüm baskın bi sesle bitiyor çünkü 🙂
mommyciks 110710 teşekkürler bende kısa bir isim olsun istiyorum ama karar vermek o kadar zor ki 😊 yazılanların hepsi o not edeceğim 🤗
mommyciks Helinkeskin teşekkürler 🤗 bir de oğlum var iki ismi var kardeşide iki isimli olsun istiyor o da benim gibi 😊
Surprizanne Kızlara iki isim koymayın sonra evlenirken iki soyadıyla çok uzun oluyor baba soyadını bırak baskısı görüyorlar bkz ben 🥲 o kadar sevmiyorum ki ikinci ismimi keşke olmasaydı da babamın soyadı kalsaydı
Surprizanne 110710 ben çok istedim kalsın diye ama nikah başvurusu yaparken kadın kpss de falan bile sorun olur böyle dedi kanıma girdi neyse dedim 😣 eşim de gülüyo yanımda kıskıs