Nihan_35 Kizlar bı çok kişiden duyduğumu paylaşıp size de sormak için yazıyorum adetimizin 6. Gününde yani son kahve kahve gelip bitmesine yakın ilişkiye girersek gebelik kesin oluyomus böyle bişi varmı gerçekten duyup yada yaşadınız mı?
kucukhobby-11 Nihan_35 herkesin yumurtlama dönemi aynı değil kimi adetken yumurtlayabiliyor. Yani mümkün
Aslanmom1 Nihan_35 kesin diye bir şey yok canım yumurtlaması o günlere gelen kişilerde gebelik oluşma ihtimali var evet ama yumurtlama olmazsa gerçekleşmez
Kvser Nihan_35 adet demek yeni yumurta oluşumu demek adetliykende ilişki dinimizce de uygun değildir tıbbende enfeksiyon riskini arttırır ve yumurtlama olduğunda gebelik olur yumurta gelişmemişse nasıl oluşsun ki
Nihan_35 Aslanmom1 instgramda biri varda bugün canlı yayinda öyle konuşunca bide bı kaç arkadaş söyleyince sormak istedim teşekkür ederim ☺️kuzm
Nihan_35 Aslanmom1 yeni evli oldgum için pek anlamıyorum yumurtlama takibinden bı siteden ovulasyon testi sipariş ettim adetimin kaçıncı günü yapmaya basliycam peki
Aslanmom1 Nihan_35 adetin bitince 1 yada 2 gün sonra başla canım. İki çizgide çok koyu olduğu zaman yumurtlama demek. Hep aynı saatte yap ve 1-2 saat öncede sıvı alımını bırak
Aslanmom1 Nihan_35 koyu gördüğün zaman yumurtlama, silikleşmeye başlayınca ise çatlama. Bunları gördükten sonra bırakın
Zuleyy Canım adetken ilişki cima olmaz dinen hem haramdır hemde saglık acısındanda tavsiye edilmiyor mikrop kapma ihtimalin çok yüksek hayızın bitmemiş oluyor çünkü ne kadar damla damlada gelse
Mervemry Adetiniz tam anlamıyla bitmeden yani o kahve akıntıda tamamiyle bitmeden ilişkiye girmeniz dinen doğru degil maalesef 🙂
Nihan_35 Burcu-10 yok inanmak değilde çok duyduğum için sormak istedim iyikide sormusum doğru ve caiz değilmiş zaten ☺️
Kvser Nihan_35 benim yaptığım hataları yapma sakın ovülasyon testine bulaşma inanılmaz stres yapıyor . Ve eşinle bebek için değilde gerçekten birlikte ol o zamanda insan stres yapıyor ve hormonlar yükseliyor . O hormonlarda gebeliğe engel oluyor . Akışına bırak ve çokta bilgi araştırma çok bilmek iyi değil . Bildikçe deniyor ve sonra daha çok takıntı oluyor insan