Handan_65 kubraalis 70 tl 😒😒😒muayene 145 di 250 olmus doğum 3 bucultu 5500 olmus kararsız kaldım coknfazla ama dogum 1 ay var
Akca01 Onun icinnde ayri mi ucret oduyoruz aman allahimm 😱😱 Daha cok vaktimiz var o tuzden hicc bilmuyorun 15hafta henuz.
Mimik 20 tl di, dolar artisiyla zamlandi, 35 tl veriyorum… Ama yeni yil zammi nekadar olur korkuyla bekliyorum…
Seymaayyy kubraalis nst alınan para çok çok saçma geliyor bana :( 35 TL verıyordum ama bundan sonra özelden vazgctım
gamzecapanoglu kubraalis 40 tl veriyordum ama muhtemelen bi 70 falan olmuştur. Cuma günü öğreneceğiz 🤷♀️
Bifat1 kubraalis Sultangazi medigold sultan hastanesi en son 20 ₺ vermiştim şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 🤦🏼♀️
Hasanbbek Deletedmom623737 ya neden nst bu kadar pahalı ki bizim daha 3,5 ayımız var şimdiden ben devlete kayacam gibi