Kızlar hamilelikte epilasyonu yarım kalan illa ki vardır benim gibi 😔 Doktorum zararı yok ama yararı da yok, boşuna para harcamış olursun dedi. Epilasyon merkezi de zaten gebelik, hatta emzirmeden sonra devam edelim, biz işlem yapmayı uygun bulmuyoruz gebelikte dedi.
Kaldım öylece 4 aydır gitmiyorum haliyle 😒 tekrar başa sarmaması için çıkan tek tük tüyleri ne ile alıyorsunuz? 🙊