Yazgul-2022 Kizlar 9. Haftamiz kiraz olduk hamileligimi ogrendikten sonra ilk defa hastaneye gidicem cokmu gec kaldim 5. Haftamda ogrendim
Asiye02 Yazgul-2022 bizde kiraz olduk 🙈bende daha gitmedim malesef yurt dışında yılbaşından dolayi 2 hafta kapali doktorlar falan o yüzden çok merak ediyorum. Ama tam zamanı Hem kese için Hem bebegin görünmesi için 🥰
Dicoo Yazgul-2022 ooo iyi dayanmışsın canım ben öğrendim ertesi güne randevu aldım 🤗 bu gün tam 9 haftalık olduk doktorum 3 hafta sonra çağırdı hatta cinsiyeti öğreniriz belki diye 🥰
Yazgul-2022 Kizlar hastaydim ondan gidemedim sonrada bi hastanede doktor yoktu birinde evlilik cuzdani istediler birinde doktor isi birakmis yoruldum yarin yine gidicem
Afro-dit Yazgul-2022 nasıl sabrettin canım 5 haftalıkken kese görünüyor 7 hafta gibi de kalp atışı duyuluyor keşke gitseydin daha önceden çok beklemişsin gebelik başında yapılan kan tahlilleri bile oluyor