Reyhan21 Aranizda anksiyetesi olup ilaçlarini birakmak zorunda olan var mi ve nasil birseyle karsilastiniz
teletabi Reyhan21 anksiyete değilde psikozum vardı. Gebe olduğumu öğrendim kestim ilaçları. Psikolog tedavisi ile devam ettim. Çok şükür yaklaşık 2 sene olucak ilaç kullanmıyorum. Oğlum bana çok iyi geldi. Ama ilaçları direk kesmek biraz sarsıyor. O süreçte uzman yardımı almakta fayda var 🙏🏻
ElifPeker06 Reyhan21 valla cipralex içiyordum 10 mg birden de kestim 3 gün baş dönmesi yaşadım o kadar Allah gücünü veriyo bebeğe odaklandım hiç anksiyete vs düşünmedim tabi ilaç almadım diyede Doktoruma gitmemezlik yapmadım hiç korkma bazen kendi doktorun kendin olmalısın Bende çok korktum ya bunalım yaşarsam ya bebeği sevmezsem saçma sapan düşünceler vardi ama onun kalp atışını duyunca ipk hareketini hissedince o kadar mutluluk doluyorsun anksiyete aklina bile gelmiyor valla 😁
gcigdem Reyhan21 ben kullanıyordum öğrenir öğrenmez bıraktım. Panik atak gelmezdi o geldi ilk dönemler. Fobilerim, kötü düşüncelerim tavan suan. Biraz zor bi hamilelik oluyor 😔
041221 Reyhan21 cipralex 10 mg kullanıyordum bi an da bıraktım 14cü yaftam tekrar başladım içmeye doktorlarla birlikte karar verdik tabi
Tomrishatun Reyhan21 bende fena panik atak hastasıyım bebek düşünüyorum nasıl yapacak bilmiyorum zor isler
Deletedmom622772 Reyhan21 2 sene önce düsük doz xanax, 40 mg selectra ve yine düşük doz zstat kullanıyordum neredeyse tamamen iyileşmiştim tedaviyi bitirdik 1 sene sonra hamile kaldım ama maalesef eskisi kadar olmasa da yine başladı… hamileliğin her türlü ciddi bi tetikleyici olduğunu düsünüyorum cünkü doğasında “ endişe ve kaygı” var :( terapiye baslamayı düsünüyorum
Aysckzgnc 50 mg Lustral kullanıyodum anksiyeteden ötürü, hamile olduğumu öğrendiğim gibi bıraktım, çok şükür hiçbi etkisi olmadı, hatta ilaç sanırım tamir ediciymiş, tekrarlamadı bile
Merveilktan89 Ah cnm panik atagın anksiyete bozukluğu varsa kendini düzelt öyle hamile kal cok zorlanıyorum herseyin en kötüsünü düşünüp alıyorum
Naber81 İlaç bir anda bırakılmamalı burada bırakıp bir şey olmadı diyen arkadaşlar olabilir ama doğrudan şaşmamak gerek sana yan etki gösterip daha kötü yapabilir. Gebelikle beraber kullanılan plesentadan geçmeyen anksiyete ilaçları var bir uzmana sorsan buradaki insanlardan çok daha yardımcı olur psikiyatriste gitmeni öneririm.