Kızlar selam. 37+1 haftalık gebeyim. Bugün natye girdim bebeğimin kalp atışlarında bira düşüş gördü doktor doğumhaneye yönlendirdi günü birlik yatış verdi, serum verdi tekrar nstye girdim ikincisi daha düzenli çıktı. Hareketlerini rakip et dedi şükür hareketli bebeğim 🙏🏻 Bide bi haftadır su gibi akıntım geliyordu onu söyledim çatı muanesi yaptılar bi test yaptı sıvı aldı sanırım inanılmaz bi şekilde sanki büyük tuvaletim gelmişti yaşamıyormuşum gibi bi his oldu ıkındırdılar öksürttüler küçük çaplı normal doğum yaşadım sanki 🥴 ama o soktuğu aleti çektiği an bitti herşey sanırım normal doğum da böyle bişey tabi bunun daha kat fazlasıdır eminim. Bu haftalarda benimle aynı sorunu yaşayan oldu mu? Olduysa kaçıncı haftada doğdu bebiş ve normal mi oldu sezeryan mı? Ne yapmalıyım? Kalp atışı için çok korkuyorum 😞