iki_tospik_annesii Hercai00 15 ocakta olucam bende İnşallah daha erken olurum tabi 🙏 İlk oglumda bende 37+3 doğum yapmıştım
Fatosduzgun55 Hercai00 10 ocak pzt benımde… korkmayın ılk oglum da tam 37+0da oldum cok aukur bır sıkıntı olmadı sizde de olmaz inşallah saglıcakla kucagınıza alın ınsallah 🤲
Hercai00 Fatosduzgun55 inşallah dua edelim birbirimize ciğer geliştirici iğne olacam iki gün kaç kilo bebekleriniz